Domácí zvířata provází lidstvo odnepaměti. Jestliže si nyní odmyslíme zvířata hospodářská, například drůbež jako zdroj vajec nebo kozy a ovce na mléko a vlnu, případně koně pro tahání povozů a těžkou lesnickou práci, v současné době převažují v domácnostech zvířata spíše pro obveselení a zábavu. Zvířátka milují zejména děti, a tak se stává, že tam, kde jsou děti přítomny, bývá i nějaký ten králíček, morčata, křeček, kočky a pejsci.
Každé zvířátko vyžaduje nejen pravidelnou péči, ale i dostatek vhodného krmiva, steliva a dalších potřeb. Pro ptactvo musíte mít klec či voliéru, pro křečka terárium, pro akvarijní rybky akvárium a pro kočky vystlaný měkký pelíšek. Tím vším se zabývají i prodejny potřeb pro domácí mazlíčky, a těch je v naší zemi bezpočet.
Prodávat toto zboží lze jak v kamenných obchodech, tak i přes Internet. A tím se dostáváme k tomu zásadnímu, a sice k tvorbě vlastního e-shopu. Tím se zabývají specializované firmy, vytvoří návrh webových stránek a ve spolupráci s klientem pak vyhotoví funkční systém pro ostrý provoz. Bude zapotřebí podchytit způsob přijímání a vyřizování objednávek, fakturaci a další potřebné záležitosti pro obchodní činnost.
Tím však tato práce nekončí. Přichází na řadu velmi důležitý krok, a tím je SEO. Jedná se o zajištění komunikace mezi webovými stránkami a vyhledávači, a právě zde se rozhoduje o tom, které weby vyhledávač zařadí mezi věrohodné, a které naopak zastrčí do pozadí. Platí tu jednoduché pravidlo – čím více jste v popředí, tím větší šance, že si vás lidé povšimnou a budou u vás objednávat zboží či služby. Toto je klíčové prakticky pro každého, kdo se pustí do podnikání, a v případě prodeje krmiv a potřeb pro domácí zvířata zde panuje poměrně velká konkurence, a je tedy více než důležité mít SEO podchycené od odborníků – SEO agentury, tedy specializované SEO firmy, která má za sebou již řadu zkušeností a praktických řešení.