Aby se o vás vědělo


Každý kdo podniká, ať jednotlivec nebo velká firma, potřebuje své zákazníky. Můžete prodávat své výrobky nebo nabízet služby, ale vždy musíte mít kupce nebo zákazníka, který si u vás vaše zboží či služby objedná a koupí. A abyste zákazníky sehnali, potřebujete reklamu. Reklama kolem nás ovlivňuje více věcí, než si myslíme. Noviny, časopisy, rádio, televize, ale i řada internetových stránek a sociální sítě, to vše je živeno reklamou. Firmy zaplatí za to, že jejich reklama vyjde v časopise a časopis má tím pádem peníze na redaktory a další články.

PC

Aby reklama zaujala, měla by být nápaditá, což znamená, že nemusíte mít reklamu přes celou stránku novin, ale stačí mít poutavé logo nebo název firmy, či slogan, aby lidé, kteří noviny otevřou ihned zareagovali a sami chtěli zjistit, komu že ta reklama patří. Abyste takto zaujali, měli byste věnovat tvorbě loga velkou pozornost. Možná jste schopní i v grafice, ale lepší je najít si firmu na tvorbu loga Jičín a svěřit se odborníkům. Také z toho důvodu, abyste nevytvořili logo, které už má nějaká jiná firma zaregistrované. To by vás mohlo u soudu vyjít hodně draze.

Čím jednodušší logo, tím složitější je, ho vymyslet. Logo složené z písmenek a jednoduchých grafických prvků může říci vše na jeden pohled. Vezměte si třeba loga automobilek. Většinou velice jednoduchá loga, a stačí zahlídnout projíždějící auto a hned víte, do které automobilky jej zařadit.

logo

Pokud teprve zakládáte firmu, měli byste i názvu firmy věnovat pozornost a nevolit jen název firmy třeba podle svého jména, pokud se nejmenujete tak, že byste ze svého jména mohli těžit, jako např. být se jménem Natřel malíř pokojů. Můžete být sebešikovnější řemeslník, výrobce čehokoliv, ale pokud si neseženete zákazníky, nebudete mít zakázky, práci a zisk. Investice do reklamy to může rychle a efektivně změnit.